Home
Email/contactpagina          HTMfoto op Social Media                  
   
Welkom  
 bezoeker
Persoonlijk welkom?
   
 
HTMfoto.net / HonderdprocentHaags.nl is een particuliere website en heeft geen enkele binding met HTM, behalve dat de webmaster ook trambestuurder is bij diezelfde HTM.

Deze website wordt dagelijks bijgewerkt. Laatste update: 21-4-2018, 13:07 uur.

   
  deze pagina toont het toekomstige uiterlijk van HTMfoto/HonderdprocentHaags    
 

 
   




Den Oudsten 903 lijn 25 en Connexxion 3968 lijn 123, Stille Veerkade 2003
foto van Nick Roestenburg






HansR | 17-7-2015
Speelt hier niet mee dat een tijdje terug dit de plek was met de ergste luchtvervuiling van Nederland.
Men is begonnen om in deze omgeving zoveel mogelijk auto(bus)verkeer uit dit gebied te weren.

gerard | 17-7-2015
lijn 25 zou via hobemaplein rechts af de heemstraat rijden tot aan de put rechts af en dan links af via de achterzijde station hs links af via rijswijkseweg en de schedeldoeks haven naar centraal statoin

Coos | 17-7-2015
De enig haalbare/wenselijke verbetering lijkt me doortrekking via de Veerkades naar CS/platform. Daarbij is op de Lutherse Burgwal wel de aanleg van een busstrook in de tegenrichting nodig.
Deze verlenging gaat natuurlijk wel in tegen het beleid om, waar maar mogelijk, te doen overstappen op RR. Vandaar dat ik het niet zie gebeuren.

Ruud van Aarle | 15-7-2015
Tuurlijk Haagse Meester. En dan maar niet meer langs de Haagse Markt en het centrum? Dan degradeer je 25 tot een flutlijn die grotendeels de route van 26 volgt.

Voogd | 15-7-2015
Kan via Grote Kerk.
Lijn 13, nu bus 20, Haagse_Meester?

Haagse_Meester | 15-7-2015
Hoeft niet naar CS, busstation HS (achterzijde*) is ook goed. De Westlandse bussen eveneens daarheen (via Troelstrakade-Neherkade) en presto, een heel nieuw OV knooppunt Bus 25 kan wel naar CS, maar met een omweg, die ook nog meer reizigers trekt: vanaf Veluweplein via Troelstrakade-Neherkade-Slachthuisplein-busstation HS-Rijswijkseweg-Neherkade-Binckhorstlaan-busstation CS. Transvaalkwartier wordt al bediend door tram 6, 11 en 12 en bus 13, nu 20.

*restant postperron slopen, vrijkomende ruimte is genoeg voor een fatsoenlijk busstation. Heeft als voordeel dat de straat op maaiveld kan worden afgesloten (behoudens K+R voorziening die boven weg moet ivm busstation) en daarmee een autovrije doorgang tussen CS en Hogeschool.

Ruud van Aarle | 14-7-2015
Hoe dan?

Voogd | 14-7-2015
Lijn 25 moet weer naar het CS worden doorgetrokken! Herstel de verbinding!

Een in een reactie geeft aan dat de tekst van de pagina is aangepast n.a.v. deze reactie.

Reageer
Houdt er vooral rekening mee dat een reactie op deze
pagina ook in de toekomst van waarde moet zijn!


Naam    (graag uw echte naam)
Reactie

< i > < b > < u > < groot > < klein > < rood > < quote >

                                                                     

Type de 4 cijfers over    6114


* Met het plaatsen van uw reactie verklaart u accoord te gaan met de spelregels.
Lees de spelregels >>>







Er zijn op dit moment 11 bezoekers.
(gebaseerd op bezoekers die de laatste 5 minuten een pagina hebben bekeken)


- Den Haag


- Scheveningen


- Loosduinen


- Toen & Nu


- Waar de trams zijn verdwenen

- Bus


- Tram


- RandstadRail


- Meer HTM


- (Oud) Collega`s


- Soms gaat het fout


- Foto`s uit het archief van HTM

- Het 100-dagen Nieuwsarchief


- HTM in het nieuws


- Waar is deze foto genomen?





- Wat is nieuw?


- Links


- Webmaster


Home  


Email/contactpagina  


HTMfoto op Social Media  

facebook   


twitter   


YouTube   
Trambestuurders zijn stuurloos, anders waren ze wel buschauffeur geworden,
buschauffeurs sporen niet, anders waren zij wel trambestuurder geworden!